Reklamační řád

Provozovatel:

Správce e-shopu Nika´s Home - Handmade with love
se sídlem Mírová 817, 441 01 Podbořany
identifikační číslo: 22249761
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.nikas-home.cz

e-mail: info@nikas-home.cz

telefon: +420 773 672 396


1. Úvodní ustanovení

Tento reklamační řád se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Stanovuje práva a povinnosti mezi Vámi jako kupujícím (dále jen "Kupující") a prodávajícím (dále jen "Prodávající"), provozovatelem internetového obchodu www.nikas-home.cz. Tento reklamační řád je závažný od okamžiku uzavření kupní smlouvy.


2. Výrobní charakteristika produktů

Vzhledem k tomu, že veškeré svíčky a interiérové doplňky (jako panenky, zvířátka a dekorační předměty) jsou většinou ručně vyráběny, mohou se jednotlivé kusy mírně lišit v odstínu, tvaru nebo struktuře oproti fotografiím uvedeným na e-shopu. Tyto odchylky nejsou považovány za vadu výrobku a nelze je reklamovat jako závady.


3. Převzetí zboží a zjevné vady

Při převzetí zboží doporučujeme pečlivě zkontrolovat stav zásilky. V případě viditelného poškození obalu je Kupující oprávněn zásilku nepřevzít a sepsat s dopravcem reklamační protokol.

Zjištěné vady, jako je mechanické poškození nebo neúplnost zásilky, je třeba oznámit Prodávajícímu nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí zásilky.


4. Odstoupení od smlouvy bez udání důvodu

Kupující má právo podle § 1829 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem do 14 dnů od převzetí zboží, bez udání důvodu.

Podmínky pro vrácení:

  • Zboží musí být nepoškozené, nepoužité, v původním obalu

  • Vráceno jako běžná zásilka (ne na dobírku) na adresu:
    Adresa pro vratky:

  • Nika´s Home 

  • Vinohradská 2828/151

  • 130 00 Praha 3

Nepřijímáme zásilky zaslané na dobírku!

Zboží musí být:

  • nepoškozené, nepoužité, v původním obalu

  • kompletní včetně dokladů, návodů, záručních listů

  • doplněno o kopii faktury (daňového dokladu)

Doporučujeme nás předem kontaktovat e-mailem na adresu info@nikas-home.cz s tímto zněním:
"Oznamuji, že odstupuji od kupní smlouvy ze dne dd.mm.rrrr, číslo objednávky: XXXXX. Žádám vrácení částky na účet č. XXXX. Datum, jméno, podpis."

Po přijetí a kontrole vráceného zboží bude Kupujícímu vrácena uhrazená částka.


5. Rozpor s kupní smlouvou

Pokud zboží při převzetí neodpovídá smlouvě (např. jiné zboží, nefunkčnost), má Kupující právo požadovat:

  • výměnu zboží

  • opravu

  • přiměřenou slevu

  • nebo odstoupit od smlouvy


6. Uplatnění reklamace

Reklamace může být uplatněna:

  • e-mailem na adresu: info@nikas-home.cz

  • Adresa pro vratky:
    Nika´s Home
    Vinohradská 2828/151
    130 00 Praha 3

  • Telefon pro dopravce: +420 773 672 396.

  • Doporučený dopravce: Zásilkovna - HD/PP/Box

  • Vysvětlivky zkratek HD/PP/Box: 

  • HD - Home Delivery - doručení na adresu 

  • PP - Pickup Points - výdejní místa 

  • Box - uzamykatelné boxy

V reklamaci je třeba uvést:

  • popis závady,

  • číslo objednávky/faktury,

  • preferovaný způsob vyřízení reklamace,

  • fotografii vady (pokud je to možné).

Bez předchozího oznámení, prosím, zboží nezasílejte.

Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího řádného uplatnění.


7. Neoprávněná reklamace a omezení záruky

Záruka se nevztahuje na:

  • mechanické poškození,

  • škody způsobené nevhodným skladováním, manipulací či užíváním,

  • běžné opotřebení,

  • změny vzhledu způsobené ruční výrobou (viz čl. 2).

V případě neoprávněné reklamace může Prodávající požadovat náhradu vzniklých nákladů.


8. Kontaktní údaje pro reklamace

Telefon: +420 773 672 396 
E-mail: info@nikas-home.cz

Platné od 01.09.2025